O tvrtki LEDVANCE

Strateška odluka: poslovanje sa žaruljama pod jednim krovom

OSRAM je do sada u suštini obuhvaćao dva različita temeljna poslovna modela. Cilj je bio unaprijediti oba modela jasnijim postavljanjem njihovih ciljeva. OSRAM je zbog toga svoje poslovanje podijelio na dva različita subjekta.

  • OSRAM = inovativne tehnologije i rješenja za rasvjetu izrađena po mjeri
  • LEDVANCE = žarulje, smart home proizvodi i svjetiljke za profesionalnu upotrebu i kućanstvo.

Tvrtka LEDVANCE brža je, agilnija i fleksibilnija kao samostalna tvrtka i robna marka. Pouzdana i svima poznata tradicija u kombinaciji s precizno definiranim jedinstvenim profilom omogućit će nam da s vremenom ostvarimo svoj puni potencijal i da pritom nastavimo sa samostalnim radom.



Rukovodstvo tvrtke LEDVANCE

Upravljački tim

Upravni odbor tvrtke LEDVANCE sastoji se od pet članova. Svi su članovi upravnog odbora prije pridruživanja tvrtki LEDVANCE nekoliko uspješnih godina obnašali rukovoditeljske dužnosti u tvrtki OSRAM. Sada svoje iskustvo donose u novu tvrtku.



Temelj robne marke LEDVANCE

Naša robna marka

LEDVANCE je potpuno nova robna marka u industriji rasvjete. Sama tvrtka nasljednik je tvrtke OSRAM čija su primarna proizvodna grana bile žarulje, a djeluje u 120 država. Saznajte više o vrijednostima robne marke LEDVANCE.



Ciljevi tvrtke LEDVANCE

Naši ciljevi

Naše aktivnosti pomažu nam da promijenimo shvaćanje uloge svjetlosti u povezanom svijetu te da proširimo i poboljšamo svoju stručnost u svim segmentima tržišta opće rasvjete.



Strategija tvrtke Ledvance

Naša strategija

Naša se strategija sastoji od tri temeljne stavke: jačanja temeljne djelatnosti, ulaganja u tehnologije budućnosti i razvoja novih tržišta.



Korporativna kultura tvrtke Ledvance

Naša korporativna kultura

Naša korporativna kultura temelji se na strasti, inspiraciji i ambicioznosti. Potpuno smo usmjereni na kupca i inzistiramo na najvišoj mogućoj kvaliteti u svim procesima. Osim toga, puno truda ulažemo da bismo ostali u tijeku s tržišnim trendovima i različitim zahtjevima kupaca.


Centar za medije